Hent white paper fra IDC om ‘Kundekontakt’

Dette white paper fra IDC er rettet til IT- og forretningsansvarlige i mindre virksomheder, og diskuterer små og mellemstore virksomheders muligheder for at bruge teknologi til at forbedre kundeservice – ikke blot på telefonen, men også via flere kommunikationskanaler, herunder e-mail, sociale medier, mobile platforme og video for at skabe en integreret personlig oplevelse for kunden.

Download white paper
Udfyld felterne og få et gratis eksemplar af den 7 sider lange white paper (pdf):

[column]

WP-Kundekontakt

[/column]

[column][ninja_forms_display_form id=5][/column]

Indholdsfortegnelse

Resume

Indledning
Prioriteter i små og mellemstore virksomheder

Overblik
Minimale IT ressourcer
Optimering af kunderelationer

Udfordringer/ Muligheder

Konklusion
Om IDC

Se flere artikler
Der er ikke flere artikler. Se alle aktuelle temaer

Skriv en kommentar

Skriv dit navn og e-mail (e-mail vises ikke) eller log ind via en af dine sociale profiler. Vi bruger kun navn og billede til visning af din kommentar.