Kunderne belønner god service

Saml internet, omstilling, services og mobil- og IP-telefoni i én løsning, og sammensæt selv løsningen, så den passer til jeres behov – til én fast pris pr. bruger pr. måned.

Professionel kundeservice giver loyale kunder

En solid omstillingsløsning sikrer, at I kan levere professionel kundeservice, og det kan være alfa-omega for kontakten til jeres kunder og for forretningen.

Med TDC Erhverv One kan I nemt se, om medarbejderne er ledige, og I kan hurtigt omstille, blandt andet fordi medarbejderne har samme nummer til bord- og mobiltelefon. I kan også se, hvem der ringer, og hvem der besvarede seneste opkald. Så kan I levere god service, som kunderne husker.

Læs også: Hvordan finder I den rigtige it- og telefoniløsning?

Få én løsning der passer til alle medarbejdere

Ikke alle medarbejdere er ens. Nogle har brug for en bordtelefon, nogle for en mobil og nogle for en kombination. Med One I kan sammensætte løsningen, så alle medarbejdere får dét redskab, der passer dem bedst.

Bliv introduceret til One på 2 minutter (video)

 

En stabil og driftsikker forbindelse er forretningskritisk

Forbindelsen til omverdenen skal fungere, og der må ikke gives køb på sikkerhed og back-up. One-løsningen er bygget oven på en af markedets mest driftsikre internetløsninger, der binder virksomhedens adresser sammen i ét sikkert netværk.

Læs også: Fiber er da det eneste rigtige

Styr på omkostningerne og fuld valuta for pengene

Mange virksomheder har ofte flere it-leverandører. Det betyder mange arbejdsredskaber og gør det svært at få overblik over omkostningerne. Med én komplet løsning fra én leverandør får I kompatible systemer, og alle medarbejdere får det, de har brug for.

I får overblik over omkostningerne med én fast pris pr. bruger pr. måned – og kan selv skrue op og ned for løsningen. Med fælles puljer med taletid og data er det samtidig slut med uforudsete ekstraregninger, og med at betale for noget I ikke bruger. Bruger den ene medarbejder mere, går det fra den, der bruger mindre.

Det får I med TDC Erhverv One

  • En omstillingsløsning, der sikrer professionel kundeservice og hurtig omstilling
  • Mulighed for at vælge brugerprofiler efter medarbejdernes behov
  • Overblik over omkostninger med én fast pris pr. bruger pr. måned.
  • Fuldt udbytte af fælles puljer med data og tale
  • Intuitiv selvbetjeningsløsning på nettet
Se flere artikler
Der er ikke flere artikler. Se alle aktuelle temaer

Skriv en kommentar

Skriv dit navn og e-mail (e-mail vises ikke) eller log ind via en af dine sociale profiler. Vi bruger kun navn og billede til visning af din kommentar.

Ivan Kristensen
6. februar 2014 kl. 14:34

kundeservice, jeg ved næsten ikke, jeg bor på landet og arbejder hjemmefra en gang imellem, vores internetforbindelse er er rent ud sagt r.. og n….. der kunne i måske lære lidt om kundeservice, se nu at komme ud af røret, og kom denne vej med en ordentlig forbindelse :-(
Mvh. Ivan

    TDC
    7. februar 2014 kl. 12:47

    Hej Ivan
    Vi er selvfølgelig kede af, at du har en dårlig oplevelse med dit bredbånd. Vi kontakter dig hurtigst muligt for at finde en løsning.
    Venlig hilsen
    Kenneth, TDC Erhverv