Når kunden bestemmer farten

Tele- og it-løsninger til virksomheder er efterhånden blevet meget komplekse områder. Derfor står enkelhed øverst på firmaernes ønskelister, når de skal vælge kommunikationsløsninger.

Forestil dig, at du som firmakunde hos TDC kan samle mobiltelefoni, ip-telefoni og internet med omstilling og alle de andre services under én hat. Forestil dig så, at det mobile tale- og dataforbrug bliver taget fra en fælles pulje, som man kan bruge af efter behov. Og at det hele kan blive samlet på én regning. Sådan er det med TDC Erhverv One.

“One tilbyder egentlig ikke noget, som man ikke kunne købe tidligere i enkeltdele”, fortæller Thomas Berger, Market Manager i TDC. “Da vi skulle udvikle One, lyttede vi til kunderne og pakkede det hele under ét, så kunden ikke længere skulle igennem en besværlig proces med at vælge hver enkelt del af kommunikationsløsningen, men i stedet kunne tage udgangspunkt i det reelle behov og i antallet af brugere og deres ønsker”.

Konvergens – hvad betyder det for dig?

Konvergens betyder populært sagt, at tingene smelter sammen. For dig betyder det, at du ikke længere skal vælge fastnet/ip-telefoni, internetforbindelse, omstillingsløsning og de bedste mobilabonnementer til hver enkelt medarbejder. Hvorefter du skal følge med i, om alle de mange ordninger er opdaterede og fås bedre andre steder …
“Tværtimod skal du se på din virksomhed og jeres behov”, forklarer Berger. “Og det sker helt enkelt ved at se på antallet af firmaadresser og antallet af brugere. Brugerne kan være mobile brugere, sidde på kontoret eller begge dele. Og de kan være receptionister eller udfylde andre roller. Ud fra det bygger vi en løsning, der dækker alle behov og gør brug af alle teknologier. Det er ægte konvergens”.

Mobiltale og -data i samme pulje

En af de ting, som virksomheder bøvler med, er at vælge de rette mobilabonnementer til hver enkelt. Behovet for tale og data skifter fra bruger til bruger og fra måned til måned. Det problem løser TDC Erhverv One ved at komme tale og data i en pulje, som alle kan trække på. Igen: Det er dig som kunde, der bestemmer farten.
For nogle år tilbage lød det fra mange sider, at man skulle gå rent mobil, men det ramte ikke det reelle behov ude i virksomhederne, hvor man gerne ville beholde fastnet/ip-telefoni og de muligheder, det gav. Idéen med en samlet løsning som TDC Erhverv One er at komme ud over det valg ved at tilbyde begge dele efter behov.

TDC Erhverv One er i stadig udvikling

“Det er TDC, der vedligeholder og opgraderer One, så kunden ikke selv skal bruge kræfter på at følge med”, forklarer Thomas Berger. “Samtidig udvikler vi hele tiden på løsningen og kommer løbende med nye funktioner og services, for eksempel puljer til udlandstelefoni og en Communicator, hvor man kan tale, afholde konference, chatte samt se statusvisning på sine kollegaer. Vi ser TDC Erhverv One som en kommunikationsplatform, der hele tiden optager nye teknologier og tilbyder det til kunderne”.

Kommer der så nye services til i fremtiden? “Det er der ingen tvivl om. Vi vil rigtig gerne være forretningspartner for vores kunder, og vi lytter naturligvis stadig til kundernes ønsker. Hvordan kan vi sammen optimere forretningen og gøre det nemmere for dig som virksomhedsejer at koncentrere dig om det, du kan tjene penge på? Kommunikation skal være enkel, effektiv og dynamisk”, slutter Market Manager Thomas Berger.

Se flere artikler
Der er ikke flere artikler. Se alle aktuelle temaer

Skriv en kommentar

Skriv dit navn og e-mail (e-mail vises ikke) eller log ind via en af dine sociale profiler. Vi bruger kun navn og billede til visning af din kommentar.