Nu bliver vores Assistent endnu bedre

TDC Erhverv Assistent er en professionel app, der giver alle brugere et personligt værktøj til at styre opkald til både mobil og fastnettelefon. Det betyder masser af fordele lige ved hånden. Nu har vi igen forbedret app’en og lagt flere funktioner i*, der gør arbejdet nemmere i hverdagen.

Masser af brugervenlige funktioner

App’en giver fx adgang til virksomhedens telefonbog, så du kan indstille hvordan du vil modtage opkald, nemt omstille opkald samt til- og afmelde dig køgrupper.

Med statusvisning kan du se dine kollegers tilgængelighed på telefon og i deres kalender.

Læs mere om app’en

Funktioner

  • Nyhed! Avanceret statusvisning: Telefoni, kalender og brugerstyret statusvisning på tværs af Assistent app, TDC Voquant og TDC Wall Board*
  • Nyhed! Kalenderintegration med Microsoft Exchange*

Andre fordele ved TDC Erhverv Assistent app

  • Firmatelefonbog
  • Brugerne kan melde sig ind og ud af grupper
  • Job/Privat Zone: Vælg om opkald modtages på alle numre eller kun på mobilen
  • Omstilling af samtaler
  • Automatisk viderestilling – fx til telefonsvarer

Har du allerede Assistent app’en?

Du får automatisk de nye opgraderinger*, hvis du har en løsning, hvor app’en er inkluderet. Er du ikke kommet i gang med at bruge app’en, kan du finde hjælp her:

Kom godt i gang med Assistent app’en

Er du interesseret i at få app’en?

Vi tilbyder flere løsninger, hvor app’en er inkluderet, fx TDC Erhverv One

Kontakt os

Kontakt din Account Manager eller ring på 70 70 90 90 for at høre mere.

 

 

*Opgraderingen gælder til iOS. En opgraderet version af TDC Erhverv Assistent til Android forventes lanceret inden udgangen af Q1.

Se flere artikler
Der er ikke flere artikler. Se alle aktuelle temaer

Skriv en kommentar

Skriv dit navn og e-mail (e-mail vises ikke) eller log ind via en af dine sociale profiler. Vi bruger kun navn og billede til visning af din kommentar.