Ventetid er spildtid på jobbet

Selvbetjening er oppe i tiden af mange gode grunde. Dels er vores moderne, dynamiske temperament ikke til ventetid. Og dels koster det for mange penge i spildt produktivitet, hvis medarbejderne skal vente lang tid hver dag for at løse selv de mest simple, administrative opgaver.

Der var en gang, hvor man skulle troppe personligt op i banken. Hver dag brugte tusinder af virksomheder kostbar tid på at hente valuta, deponere penge, indløse checks og løse andre finansielle opgaver. Så kom telefonbanken, hvor man kunne ringe og få sin saldo, overføre penge og foretage simple transaktioner. Og i dag kan man ikke drømme hverken netbank eller mobilbetaling væk igen.

Læs også: Bliver talegenkendelse fremtidens login?

Udviklingen i bankerne går igen i mange sektorer. Selvbetjeningen breder sig overalt, og den bliver stadigt mere avanceret. Specielt i erhvervslivet bliver et utal af processer automatiseret, så de kan klares via selvbetjening. Fra online bestilling af produkter og services til direkte kommunikationslinjer, der sætter virksomheder i forbindelse med rådgivere, revisorer og konsulenter.

Kunder påskønner selvbetjening

Med mindre det er komplekse ydelser, som kræver personlig rådgivning, vil de fleste i dag helst spare tid gennem selvbetjening. Det er baggrunden for, at TDC Erhverv tidligt tog selvbetjeningsløsninger i brug. Med den nyeste opdatering har du som TDC-erhvervskunde flere muligheder end nogensinde før.

Til en start skal du bestille adgang: På hjemmesiden vælger du “Opret login” og udfylder med firmaoplysninger. Så får ledelsen et bekræftelsesbrev, der giver adgang. Det sker for at sikre bedst mulig beskyttelse af følsomme data.

Her bestiller du adgang

Nem og sikker administration 24/7

Når du er oprettet som bruger, har du selv hånd i hanke med virksomhedens abonnementer, forbrug og fakturaer. Du logger på og kommer til en side med en oversigt over alle de funktioner, du kan gøre brug af.

  • Faktura – Se nye og tidligere fakturaer, hent dem som pdf og få det fulde overblik. Betal fakturaerne direkte med kreditkort.
  • Forbrug – Hold øje med virksomhedens og medarbejdernes forbrug. Undgå overraskelser og tilpas abonnementerne.
  • Abonnementer – Her finder du alle abonnementer. Du kan også redigere i abonnementerne, finde pukkoder på de enkelte simkort mv.

Prøv den nye, forbedrede selvbetjening

TDC Erhverv Selvbetjening bliver løbende forbedret og udbygget. Er det et stykke tid siden, du har brugt den, er det måske nu, du skal genoptage den tidsbesparende selvbetjening med en række nye funktioner som:

  • Mere brugervenlig og intuitiv navigation
  • Enklere redigering af virksomhedens stamdata
  • Flere detaljer om mobilabonnementerne
  • Skift simkort og ophæv selv tyverisikring
  • Bedre bestillingsformularer

Derudover kan du stadig fx hente forbrugstallene som Excel-fil, så du kan arbejde med at optimere forbruget og valget af abonnementer til hver enkelt medarbejder.

Se filmen om TDC Erhverv Selvbetjening

Se flere artikler
Der er ikke flere artikler. Se alle aktuelle temaer

Skriv en kommentar

Skriv dit navn og e-mail (e-mail vises ikke) eller log ind via en af dine sociale profiler. Vi bruger kun navn og billede til visning af din kommentar.